نوشته شده توسط : رامین

حرمسرا ی برلوسكونی لو رفت

هنوز دو روز از افشای رابطه نامشروع نخست وزیر ایتالیا با یك دختر نوجوان الجزایری نمی گذرد كه یك روزنامه فرانسوی از وجود حرمسرای اختصاصی برلوسكونی خبر داد.

به گزارش شبکه خبر به نقل از روزنامه «کوریا دلا سرا»، این حرمسرا خارج از شهر میلان واقع است و كشف آن امکان دارد، پیامدهای سیاسی تعیین کننده ای برای برلوسكونی داشته باشد. بنا بر اطلاعات فاش شده درباره این حرمسرا، برلوسکنی در آپارتمانی در یک مجموعه محافظت شده در بیرون از میلان، دست کم ۱۴ زن دارد.

این افراد، آزادانه در این مجموعه زندگی می کنند و از این سیاستمدار میلیاردر ایتالیایی، مبالغ قابل توجهی وجه نقد دریافت می کنند.

بازپرسان میلان خواستار آن شده اند که آقای نخست وزیر به علت داشتن ارتباطات غیر اخلاقی با نوجوانان فورا محاکمه شود. مجازات چنین اتهامی در ایتالیا، سه سال زندان است.

نخست وزیر ۷۵ ساله ایتالیا تاكنون بارها به فساد اخلاقی متهم شده، ولی با استفاده از نفوذ سیاسی خود از محاكمه گریخته است. دادگاه قانونی اساسی ایتالیا چندی پیش مصونیت سیاسی برلوسكونی را لغو كرد تا زمینه محاكمه وی فراهم شود.



:: موضوعات مرتبط: , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: حرمسرا , برلوسكونی , رابطه نامشروع , نخست وزیر ایتالیا با یك دختر نوجوان , دختر نوجوان , زن , صیغه , سکس , آمیزش , نزدیکی , جماع , دختر خوشگل , غیر اخلاقی , جنسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

جنگ نرم جنسی

 

  ابراهیم فیاض در گفت‌وگو با ماهنامه «پگاه حوزه» از فتنه 88 با عنوان "جنگ نرم جنسی" یاد کرد و گفت: در جریان انتخابات ریاست ‌جمهوری دهم، برخی نامزد‌های "معارض"به دنبال "خودنمایی جنسی" رفته بودند.  

 

  فیاض گفته: در تظاهرات سال گذشته مخالفان دولت، زنانی «به شدت اروتیک» حضور داشتند که منظور نهایی آنها 'آزادی روابط جنسی' بود

 پس از حوادث انتخابات سال گذشته «کشف حجاب در جامعه بیشتر شده؛ مثلا در عروسی‌ها زنان با لباس‌های کوتاه و یا بی‌حجاب بیشتر شده‌اند که این نشان از رخ دادن یک انقلاب در بعد اخلاقی و جنسی دارد.

 فیاض در بخش دیگری از این گفت‌وگو از حجاب به عنوان یک «فرهنگ جنسی» نام برده و گفته است: «حجاب سبب گرم واقع شدن غریزه جنسی در سطح یک جامعه و هدایت ارضای آن در قالب خانواده می‌شود.»

 به گفته این استاد دانشگاه «حجاب سبب رشد انگیزه جنسی در جامعه و نیز رشد نشاط جامعه اسلامی می‌شود، بدون آنکه به سستی و لهو و لعب دچار شود.»

 وی همچنین از نبود یک چهارچوب «اجتماعی مشروع» برای ارضاء غرایز جنسی در ایران انتقاد کرده و گفته است: «باید بدانیم که غریزه جنسی را در خیابان نمی‌توان ارضاء کرد.»

فیاض افزوده که پیش‌تر به دولت پیشنهاد کرده بود «به صورت انقلابی، خانه‌های ده متری، بیست و سی متری» بسازد تا مانع «انقلاب جنسی» در ایران شود. وی پیش‌بینی کرده که اگر جامعه با این شرایط پیش برود در چند سال آینده در ایران «انقلاب جنسی» رخ خواهد داد. 

 محمد شعبانی یک مقام دانشگاه امام حسین پیش‌تر تاکید کرده بود «زنان بدحجاب» در جریان حوادث سال گذشته هفته‌ای سه هزار دلار برای بی‌حجابی پول می‌گرفتند.

 

http://sedezh.persiangig.com/basiji!!!.jpg



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جوانان , , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: زنان بدحجاب , انقلاب جنسی , ارضاء غرایز جنسی , لهو و لعب , فرهنگ جنسی , اروتیک , کشف حجاب , جنگ نرم جنسی , جنگ جنسی , جنسی , دختر , فتنه , انتخابات ریاست‌ جمهوری دهم , خودنمایی جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین
 

افتضاح فرهنگی در قلبِ تهران + عکس

 

 

حضور افرادی که نام هنرمند را یدک می کشند در برنامه های فرهنگی و هنری ری در حالی است که این شهر مذهبی پتانسیل بالای برای حضور هنرمندان متعهد را دارد

به گزارش ری آنلاین، بعد از افشاگری ری آنلاین درباره مجتمع فرهنگی ابوالفتوح رازی و نحوه مدیریت آن و تیم اداره کننده، امید آن بود که مدیران فرهنگی ری که مسئول این مجتمع بودند با اقدامی عاجل ضمن سامان دادن به مدیریت این مجتمع، نسبت به برخورد لازم با تیم قبلی اقدام کنند

اما امروز با گذشت نزدیک به سه هفته از موضوع، شنیده ها حاکیست تیم مدیریت قبلی همچنان در صحنه فرهنگ و هنر ری به عرض اندام مشغولند

در همین زمینه خبری منتشر شده است که به برگزاری دومین جشن تاتر ری توسط هیئت امنای انجمن فرهنگ و هنر ری در پایان امسال اشاره دارد

 در مطلب قبلی گفته شد که این هیئت امنا وجاهت قانونی نداشته و حتی برخی از انجمن های تشکیل دهنده انجمن فرهنگ و هنر اصلا در مرکزی قانونی ثبت نشده اند. با این حال حمایت اداره ارشاد ری از این انجمن و هیئت امنایی که رییس آن در خارج از ری و در شمال تهران سکونت دارد باعث تعجب است



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جوانان , عکس عکس عکس , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: افتضاح فرهنگی , اداره ارشاد , شئونات اسلامی , مجتمع ابوالفتوح , جوانان , عکس , جالب و دیدنی , فاسد , مبتذل , دختر , پسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 936
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

دلیل جالب برای اختراع شطرنج!+عکس

این عکس یکی از کهن ترین مجموعه های شطرنج را نشان می‌دهد که در نیشابور کشف شده و متعلق به سده ی دوازدهم میلادی یعنی حدود نهصد سال پیش است. این مجموعه اکنون در موزه ی متروپولیتن نیویورک قرار دارد.


بر اساس منابع ادبی و نیز آثار باستانی یافته شده ریشه ی شطرنج به سرزمین هند بازمی‌گردد. از سال ۶۰۰ پس از میلاد رد پای شطرنج در ایران دیده می‌شود. فردوسی در شاهنامه ریشه ی اختراع شطرنج را سوگواری شهبانویی بیان می‌کند که یکی از پسرانش در جنگ با پسر دیگرش کشته شده است و مهره های شطرنج در دو سو تعبیری از لشکرهای این دو فرزند است.





فردوسی همچنین نحوه ی معرفی بازی شطرنج به ایران را به این گونه شرح می‌دهد که فرمانروای هند این بازی را، به عنوان یک چالش و مبارزه طلبی، همراه با نماینده ی خود به دربار ایران می‌فرستد و میزان مالیات خود به ایران را مشروط بر کشف راز و نحوه ی این بازی در دربار ایران می کند. این داستان را در شاهنامه می توانید در اینجا بخوانید.

عکس بالا یکی از کهن ترین و در عین حال کامل ترین مجموعه های شطرنج به جای مانده از دوران کهن است. مهره های به جا مانده از این مجموعه شامل هفده مهره ی فیروزه ای و پانزده مهره ی بنفش رنگ است. مهره ی شاه به صورت تخت شاهی بزرگی در میانه ی میدان نشان داد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , علمی , عکس عکس عکس , ,
:: برچسب‌ها: اختراع شطرنج , شطرنج , عکس , هند , شاهنامه , سوگواری شهبانو , شاه , مهره , بازی شطرنج ,
:: بازدید از این مطلب : 737
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

ابتکار جالب دختر ایرانی برای تشویق تیم ملی/عکس

تیم ملی



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جوانان , عکس عکس عکس , عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: ابتکار جالب دختر ایرانی , دختر ایرانی , دختر , تشویق تیم ملی , عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

هیات رئیسه مجلس در ایجاد یکشنبه سیاه مقصر شناخته شد

با شکایت جمعی از نمایندگان به کمسیون اصل ۹۰، هیات رئیسه مجلس در ماجرای مصوبه جنجالی روز یکشنبه مجلس، درخصوص دانشگاه آزاد مقصر شناخته شد.

پس از برگزاری جلسه علنی ۳۰ خرداد ماه سال جاری در مجلس و در دستور قرار دادن طرح وقف دانشگاه آزاد، جمعی از نمایندگان مجلس از طرز کار هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردند.

بنا بر این شکوائیه طرح حمایت از تأسیس و تقویت مؤسسات و مراکز آموزش عالی غیر دولتی بدون طی مسیر کمیسیون آموزش و تحقیقات و مغایر با آئین نامه داخلی مجلس مطرح شد و نهایتا به همراه پیشنهادی سؤال برانگیز و بی سابقه در قالب طرح یک فوریتی به تصویب می رسد که این نحوه مدیریت جلسه و تصویب، مغایر با آئین نامه داخلی مجلس و تدبیر مقام معظم رهبری در خصوص عدم ورود به موضوعاتی است که قبلاً شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن ورود پیدا کرده است.

این شکایت در حالی مطرح شد که همان روزها دانشجویان در اعتراض به لابیهای ویژه برخی افراد خاص در مجلس تجمعاتی را برگزار نمودند.

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه آزاد , مجلس , طرح وقف دانشگاه آزاد , کمیسیون اصل , یک شنبه سیاه مجلس هشتم , شورای عالی انقلاب فرهنگی , رهبر انقلاب , ریاست مجلس , لاریجانی , اخطار قانون اساسی ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

 

پس از اجرای تئاتر مستهجن در تهران صورت گرفت

شکایت مردم از مسئولان فرهنگی در دادگاه

 

 
ما تا سرحد استيضاح وزراي ذيربط پيش خواهيم رفت. الان در مجلس بحث استيضاح آقايان مسئولين فرهنگي مطرح است. اينها بايد در پيشگاه ملت پاسخگو باشند.

در حالیکه واکنشها به نمایش تئاتر مستهجن هداگابلر ادامه دارد سکوت مسئولان باعث شده است تا زمینه برای شکایتهای مردمی از مسئولان مهیا شود. تا جایی که وکلای ملت در مجلس از دریافت نامه ای مبنی بر شکایت مردمی از مسئولان فرهنگی کشور خبر می دهند.

هفته گذشته آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری اجرای این تئاتر در حکومت اسلامی را تاسف بار توصیف کرد و گفت: دنيايي از غم و اندوه قلب بنده را گرفت،عجبا! در ام القراي جهان اسلام، در تهران، در تئاترشهر، نمايشهايي روي صحنه مي‌رود که مروج فساد و ويران کننده خانواده‌ ها است؟



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: تئاتر مستهجن , استيضاح وزراي ذيربط , هداگابلر , مجلس خبرگان رهبری , حکومت اسلامی , فساد , اتللو , جشنواره تئاتر فجر , صحنه‌های رقص زنان , رقص زنان و مردان , رقص مردان , خلاف شرع و عرف ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین
پرده دیگری از پرده دری های فرهنگی
بازار داغ تساهل و تسامح فرهنگی دولت دهم

 

این روزها سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت دهم سیر صعودی خود به سمت تساهل و تسامح فرهنگی را با سرعت بیشتری طی می کند. 


اگرچه برخی معتقدند این سیاستها منبعث از تفکرات افراد خاص در دولت دهم است اما با این همه شاهدیم آنچه در حوزه کتاب، سینما و تئاتر این روزها در حال رخ دادن است اتفاق ناگواری است که شاید دولت دهم دغدغه ای برای حل آنها نداشته باشد. 

در ادامه نمایش تئاترهای مستهجن در کشور همچون "هدا گابلر و اتللو " که مسئولان همچنان از نمایش آن دفاع می کنند شاهدیم که حوزه دفاع مقدس نیز به سیبلی تبدیل شده برای حملات فرهنگی.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: , عشق , غریزه , بازیگران زن مطرح دنیا , مسخره , جان ‌بر کف , مقدس , مخلص , جانباز , شیمیایی , روحانی , رمان , فیلم دموکراسی تو روز روشن , سیاستهای فرهنگی , اصلاحات , تساهل و تسامح فرهنگی , نمایش تئاترهای مستهجن , هدا گابلر و اتللو ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

انتخاب دوست به ژن افراد بستگی دارد

تحقیقات نشان می‌دهد ژن افراد در انتخاب دوست آن‌ها مؤثر است.

  محققان ایالات متحده آمریکا اعلام کردند که در شواهد تجربی خود مجموعه ژنتیکی را کشف کردند که با روابط دوستی مرتبط است. استفاده از داده‌های 2 تحقیق مستقل که روی ژن افراد انجام شده این نتایج را نشان می‌دهد.

 به گزارش فارس، جزئیات این تحقیقات در مجله آکادمی ملی ساینس منتشر شده است و نشان می‌دهد که افرادی که معتاد به الکل هستند به دلیل وجود ژن " DRD2 " تمایل به پیدا کردن دوستانی همانند خودشان دارند.

محققان در این تحقیقات 6 ژن مختلف را مورد بررسی قرار داده‌اند و همچنین این محققان در مطالعات خود ژن "CYP2A6 " را که در متابولیسم و سوخت و ساخت خارج از بدن شامل نیکوتین را مورد بررسی قرار دادند و محققان دریافتند که افراد حامل این ژن نیز به طور معمول به دنبال افراد دیگر دارای این ژن هستند. این محققان اعلام کردند که این ژن همچنین به داشتن ایده‌های جدید نیز کمک می‌کند.

این تحقیقات با بررسی ژن‌های مختلف و ارتباط افراد با یکدیگر نشان می‌دهد که ژن‌ها در انتخاب دوست مؤثر هستند و به طور معمول افراد به دنبال دوستانی هستند که ژن مشترک با آن‌ها دارند.

پروفسور جیمز فلوئر از دانشگاه کالیفرنیا و سرپرست این تحقیقات گفت: شاید که ژن‌ها یک دلیلی برای توضیح پیدا کردن دوست باشد اما فاکتورهای دیگری هم در انتخاب دوست به طور مسلم مهم است.

وی افزود: یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب دوست این است که فرد در کنار دوستش باید احساس خوبی داشته باشد و داشتن آرامش و شادی به تقویت رابطه دوستانه کمک می‌کند.

پیش از این نیز نتایج یک تحقیق نشان داده بود که افراد دچار اضافه وزن بیش‌تر با چاق‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و حتی با احتمال بیش‌تری صاحب همسر دارای اضافه وزن می‌شوند. یکی از محققان در این ارتباط گفته بود که ما متوجه شدیم افراد جوان دارای اضافه وزن بیش‌تر تمایل دارند با افرادی مشابه با خود ارتباط برقرار کنند. اما این موضوع می‌تواند فوایدی هم به همراه داشته باشد. تحقیقات نشان می‌دهد اگر اعضای یک گروه دوستانه تلاش کنند با همکاری یکدیگر وزن خود را کاهش دهند، موفقیت و انگیزه بیش‌تری برای این کار خواهند داشت.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جوانان , علمی , ,
:: برچسب‌ها: , دوست , انتخاب دوست , جامعه , سلامت , معتاد به الکل , آرامش و شادی , دوستانه , جوانان , علمی ,
:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

"بگم بگم"مناظره ها در "اخراجی های 3"

به گزارش  پارسینه در فیلم اخراجی های ۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی علاوه بر اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری، به مناظره های جنجالی انتخابات ریاست جمهوری دهم اشاره ای کنایه آمیز شده است.

بر اساس این گزارش در بخشی از این فیلم محمدرضا شریفی نیا در هنگام مناظره با رضا رویگری به او می گوید" بگم؟ بگم؟ بگم زنت دماغش رو کجا عمل کرده؟!"

در اخراجی های ۳ بهنوش بختیاری نقش همسر رویگری را بازی میكند و شریفی نیا نیز رقیب رویگری در انتخابات ریاست جمهوری است و سید جواد هاشمی نیز با چفیه و استفاده از لباس بسیجی در پوسترهای تبلیغاتی نقش رقیب كم سرو صدای این دو كاندیدا را ایفا می كند!

دهنمکی اخیرا در واکنش به بازتاب های ساخت اخراجی های ۳ در یادداشتی خاطر نشان کرده بود: "اما اين بار در اخراجي‌هاي سه با زبان طنز و كنايه با همه كار داريم. از چپ گرفته تا راست - گروه فشار گرفته تا گروه‌هاي تحت فشار. از خودمان تا خودتان. مسئله جالب توجه فيلم شوخي با دكتر احمدي‌نژاد است. وقتي ايشان از فيلم و مراحل آن پرسيد به ايشان گفتم حسابي با شما هم شوخي كرده‌ايم به خصوص درباره مناظره‌ها"



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دكتر احمدي‌نژاد , فیلم , محمدرضا شریفی نیا , بگم بگم , اخراجی , مسعود ده نمکی , انتخابات اخیر ریاست جمهوری , مناظره های جنجالی انتخابات ریاست جمهوری دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 1042
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()